dissabte, 20 d’octubre del 2007

Ja hi tornem a ser! / ¡Estamos de vuelta!

El blog ha estat uns dies parat perquè jo he estat a London i no me'n vaig endur l'ordinador, en Lance, la Cleo i la Dora a l'hotel per gossos i no tenien internet, en Coet a casa les Supernenes i tot i tenir internet s'ha passar la setmana jugant amb la Fly i la Nanny i no ha tingut temps de connectar-se, i en Hristo i la Jackson, que es van quedar a casa vigilats per la nostra super veïna Pili han passar d'escriure res. Per tant ara ens posem una mica al dia amb una sèrie de cosetes:

1. Demà és la desfilada de Sant Feliu, recordeu que tots hi sou benvinguts. Montse, llàstima que no puguis venir amb en Nervi i en Negrito, però segur que coincidim en una atra ocasió! Byron, Xinver i Grda, a vosaltres Sant Feliu us queda una mica lluny ;)

2. El concurs de fotos d'Arca de Noé s'ha prorrogat 15 dies més. Hi ha temps d'enviar fotos fins el dia 30, és a dir que si no vau enviar les fotos dins del termini, encara hi sous a temps!

3. Ens hem d posar al dia amb un parell de cosetes que ns ha deixat la Gorda al seu blog. Ho farem en una entrada a part.

El blog ha estdo unos días parado porqué yo he estado en London y no me llevé el ordenador, Lance, Cleo y Dora al hotel para perros y no tenían internet, Coet en casa de las Supernenas y a pesar de tener internet se ha pasado la semana jugando con Fly y Nanny y no ha tenido tiempo de conectarse, y Hristo y Jackson que se quedaron en casa vigilados por nuestra super vecina Pili, han pasado de escribir nada. Por lo tanto, ahora nos ponemos al día con una serie de cositas.

1. Mañana es el desfile de Sant Feliu, recordad que todos sois bienvenidos. Montse, lástima que no puedas venir con Nervi y Negrito, pero seguro que coincidimos en otra ocasión! Byron, Xinver y Gorda, a cosotros Sant Feliu os queda un poco lejos :)


2. El concurso de fotos de Arca de Noé se ha prorrogado 15 días más. Hay tiempo para mandar las fotos hasta el 30 de octubre, así que si no las mandasteis dentro del plazo, ¡aun podeis mandarlas!


3. Tenemos que ponernos al día con parr de cositas que nos ha dejado Gorda en su blog. Lo haremos en una entrada a parte.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Espero que se hallan divertido mucho!!
patita