dijous, 4 d’octubre del 2007

Un mes en òrbita

Ja som 4 d'octubre, i això vol dir que fa un mes que vaig arribar a casa. I com que és el meu "cumplemes" m'han dit que avui em toca escriure a mi.

En un mes he aprés moltes coses: que no he de molestar massa als meus germans que encara que m'aguantin bastant no tenen la paciència infinita, i a fer el pipí i la caca a fora, tot i que algunes vegades encara se me'n escapa algun a dins. Estic aprenent a anar amb corretja pel carrer sense bordar. Avui, que no hem pogut anar a la pineda, la Mariona i la Núria han estat molt contentes amb mi per com m'he portat pel carrer.

Diuen que sóc un bon noi, molt carinyós i petoner, però que encara em falta aprendre que aquí, com a casa l'Helena, no hi ha maltractaments, i que si em renyen si faig algun disbarat no m'he d'espantar. Mica en mica ja ho aniré entenent, ja ho veureu.

Ya somos 4 de octubre, y esto significa que hace un mes que llegué a casa. Y como es mi cumplemes me han dicho que hoy me toca escribir a mi.

En un mes he aprendido muchas cosas: que no debo molestar demasiado a mis hermanos, que aunque me aguantan bastante no tienen la peciencia infinita, y a hacer el pipí y la caca fuera, aunque algunas veces aun se me escapa algo dentro. Estoy aprendiendo a ir por la calle con la correa sin ladrar. Hoy, que no hemos podido ir al pinar, Mariona y Núria han estadi muy contentas conmigo por como me he portado por la calle.

Dicen que soy un buen chico, muy cariñoso y besucón, pero aun me falta aprender que aquí, como en casa de Helena, no hay malos tratos, y que si me regañan si hago alguna trastada ne me tengo que asustar.Poco a poco lo iré entendiendo, ya lo vereis.

Ara us deixo unes fotos amb els meus germans canins.
Ahora os dejo unas fotos con mis hermanos caninos:

Amb la Cleo:
Con Cleo:

Amb la Dora:
Con Dora:

Amb en Lance:
Con Lance:

Com veieu som uns dormilegues!
¡Como veis somos unos dormilones!

I afegeixo aquesta foto que m'acaben de fer ara mateix:
Y añado esta foto que me acaban de hacer ahora mismo:

Me'n vaig a dormir, perquè... EM MORO DE SON!!!
Me marcho a dormir, porqué... ¡¡¡ME MUERO DE SUEÑO!!!

7 comentaris:

Ines ha dit...

Feliz cumple-mes Coet, me alegro de ver lo bien que estás, te vi en el Refugio cuando te acababan de recoger y vaya cambio has pegado. Un beso fuerte para ti y tus hermanos.

Laura ha dit...

FELICITATS!!!!!!!
Però només fa 1 mes?? sembla que fa més!!!!! jajaja.
I per molts més!!!!!

Byron y Xinver ha dit...

Pues claro que sí, verás como poco a pco vas aprendiendo todas las cosas ... te lo digo yo, el Xinver, que estoy en ello, jeje.

montse ha dit...

Moltes felicitat Coet!!
Estàs guapíssim!
La última foto és genial!

Esther ha dit...

Hola Coet vull dir Lolo, tens una felicitaci� al blog de les supernenas
Petons.

Anònim ha dit...

Felicitaciones!!
Paciencia que con el tiempo todo te va a resultar mas fácil.
En mi blog les dejes un regalito.
Patitas

Gemma ha dit...

Felicitats Coet, un petò ben fort des de la GArrotxa!