dimarts, 23 d’octubre del 2007

Crònica de la desfilada canina de St. Feliu

Ara que ja estem recuperats del diumenge, escrivim l’entrada.

Com ja havíem anunciat, el diumenge hi va haver una desfilada canina a Sant Feliu. La gent del Sant Antoni (la Capi, la Gemma i l’Anna) i la del Kawama (l'Esther i la Meritxell) i portaven mesos preparant-ho tot, i podem dir que va ser un èxit. Van haver-hi uns 100 gossos! dels quals 32 eren galgos. N’hi havia molts de Sant Feliu, però també de la resta de la província de Girona, i fins i tot ens va acompanyar algun gos de la província de Barcelona. A tots, moltes gràcies a tots per venir!

La jornada va començar molt d’hora quan vam quedar per muntar les taules, preparar l’esmorzar, organitzar el material... I una mica més tard van començar a arribar els gossos. Del grup de la pineda no van venir tots, doncs nosaltres els bípedos havíem d’estar per fer la feina i ens faltaven mans per controlar-los a tots. Van venir la Nika, la Petra, la Nanny, la Thelma, la Louise, la Nit, la Lara, la Dora i en Coet.

Ahora que ya estamos recuperados del domingo, escribimos la entrada.

Como ya habíamos anunciado, el domingo hubo un desfile canino en Sant Feliu. La gente del Sant Antoni (la Capi, Gemma y Anna) y la del Kawama (Esther y Meritxell) llevaban meses preparándolo todo, y podemos decir que fue un éxito. ¡Hubo uns 100 perros! de los cuales 32 eran galgos. Habían muchos de Sant Feliu, pero también del resto de la provincia de Girona, y hasta nos acompañó alguno de la provincia de Barcelona. A todos, ¡muchas gracias por venir!

La jornada empezó muy temprano cuando quedamos para montar las mesas, preparar el desayuno, organizar el material... Y un poco más tarde empezaron a llegar los perros. Del grupo de la pineda no vinieron todos, pues nosotros los bípedos teníamos que estar por el trabajoy nos faltaban manos para controlarlos a todos. Vinieron Nika, Petra, Nanny, Thelma, Louise, Nit, Lara, Dora y Coet.


Les desfilades van anar molt bé. Els gossos estaven dividits en 5 categories: cadells de fins a 8 mesos, gossos de mida petita, gossos de mida mitjana, gossos de mida grossa i galgos. Van venir gossos de moltes races: gran danès, boxer, bulldog francès i anglès, westie, yorkie, basset hound, american standford, schnauzer, pinscher, pastor de brie, bouvier de berna, border collie, terranova, shi-tzu, teckel, doberman, gos d'atura... i evidentment, mestissos. El que no va participar va ser cap cocker (l'únic que hi havia va arribar quan els de la seva mida ja havien desfilat) :(


Los desfiles fueron muy bien. Los perros estaban divididos en 5 categorías: cachorros de hasta 8 meses, perros de tamaño pequeño, perros de tamaño mediano, perros de tamaño grande y galgos. Vinieron perros de muchas razas: gran danés, boxer, bulldog francés e inglés, westie, yorkie, basset hound, american standford, schnauzer, pinscher, pastor de brie, bouvier de berna, border collie, terranova, shi-tzu, teckel, doberman, gos d'atura... y evidentemente mestizos. Lo que no participó fue ningún cocker (el único que había llegó cuando los de su tamaño ya habían desfilado) :(

Tots els participants es van emportar de record un setrill i una bossa amb un os i pinso adequat a la seva edat o mida. Gairebé tothom va quedar molt content, i dic gairebé perquè, com sempre, hi va haver el notes de torn, però no es mereix ni que li dediqui cap línia (merda, ja li he dedicat).

Todos los participantes se llevaron de recuerdo un aceitera y una bolsa con un hueso y pienso adecuado a su edad o medida. Casi todo el mundo se quedó muy contento, y digo casi todos porqué como siempre, tuvo que haber el notas de turno, pero no se merecce ni que le dedique una línea (mierda, ya se la he dedicado).

La veritat és que a l’hora de repartir els premis els gossos de la pineda van sortir molt ben parats. Els premis van ser els següents (com que no recordo els noms de tots, posaré la raça):

La verdad es que a la hora del reparto de premios los perros de la pineda salieron muy bien parados. Los premios fueron los siguiemtes (como no recuerdo los nombres de todos pondré la raza):

Cadell:
1. Un cadell de terranova
2. Una cadell de chow chow
3. En Drago, un cadell mestís (guapíssim).

Cachorro:
1. Un cachorro de terranova
2. Una cachorra de chow chow

3. Drago, un cachorro mestizo (guapísimo)


Mida petita:
1. La Wendy, una scothish terrier
2. Un bulldog francès
3. Un altre bulldog francès


Tamaño pqueño:
1. Wendy, una scotish terrier

2. Un bulldog francés

3. Otro buldog francés


Mida mitjana:
1. La Petra!!! una bull terrier
2. Un bulldog anglès
3. Una basset hound

Tamaño mediano:
1. ¡¡¡Petra!!! una bull terrier
2. Un bulldog inglés
3. Una basset hound


Mida grossa. Aquí hi va haver un tercer i dos primers, ja que el jurat es va veure incapaç de decantar-se per un dels dos:
1. La Nit!!! una gran danès i un pastor de brie
3. Una terranova (la mama del cadell campió)

Tamaño grande. Aquí hubo un tercero y dos primeros, pues el jurado se vió incapaz de decantarse por uno de los dos:
1. ¡¡¡Nit!!! una gran danés y un pastor de brie
3. Una terranova (la mamá del cachorro campeón)


Els altres premis als no galgos van ser:
Més ben vestit, que el va guanyar una yorkie
Més elegant, que els va guanyar un caniche gegant
Més pelut, que el va guanyar un pastor de brie
Més simpàtic, que el va guanyar en Tró, un boxer
Més jove, que el van guanyar el cadell de terranova (només té dos mesos) i un cadell de pinscher
Més vell, que el va guanyar un mestís

Los otros premios para los no galgos fueron:
Mejor vestido, que lo ganó una yorkie

Más elegante, que lo ganó un caniche gigante
Más peludo, que lo ganó un pastor de brie
Más simpático, que lo ganó Tró, un boxer
Más joven, que lo ganaron el cachorro de terranova (solamente tiene dos meses) y un cachorro de pinscher

Más mayor, que lo ganó un mestizo


Per la categoria dels galgos es van donar els següents premis:
Para la categoria de los galgos se dieron los iguientes premios:

Més maltractat, que el va guanyar en Rolling

Más maltratado, que lo ganó Rolling

Més poruc, que el va guanyar la Thelma!!!

Más miedoso, que lo ganó ¡¡¡Thelma!!!

Més petit, que el va guanyar la Louise!!!

Más pequeño, que lo ganó ¡¡¡Louise!!!

Més vell, que el va guanyar la Plata

Más mayor, que lo ganó Plata

Més gros, que en va guanyar en Russo

Más grande, que lo ganó Russo

Més simpàtic que el va guanyar en Drac (no hi ha foto de'n Drac recollint el seu premi, però perquè veieu com és el tio, aquesta del dinar que vam fer després val)

Más simpático, que lo ganó Drac (no hay foto de Drac recogiendo su premio, pero para que veaís como es el tío, esta de la comida que hicimos después esta vale)

Més guapo, que el va guanyar la Nanny!!!

Más guapo, que lo ganó ¡¡¡Nanny!!!

També hi va haver un reconeixement per la Dora per haver estat el primer galgo adoptat a Sant Feliu després de la festa de Sant Antoni en que hi va haver l’stand de SOS Galgos.

También hubo un reconocimiento para Dora por haber sido el primer galgo adoptado en Sant Feliu después de la fiesta de Sant Antoni en la que hubo el stand de SOS Galgos

A més, es van sortejan un sopar, una mini scooter i una panera, i a la Mar li va tocar la panera! Hi ha de tot: plats, menjar, llits, collars, vals de descompte... Llàstima que la mini scooter no toqués a ningú de la pineda, perquè es ho haguéssim passat pipa, jejejejeje.

Además se sortearon una cena, una mini scooter y una panera, y ¡a Mar le tocó la panera! Hay de todo: platos, camas, collares, vales de descuento... Lástima que la mini scooter no tocó a nadie de la pineda porqué nos lo hubieramos pasado pipa, jejejejee.



Per acabar deixo una foto del jurat: l'Alcalde Pere Albó, l'actor Martí Peraferrer, amb la seva galga Cloe, i la presidenta de SOS Galgos Anna Clements (falta el regidor de cultura i la Míriam, veterinària de la clínica veterinària l'Arca, que van haver de marxar més ràpid) i una del grup dels galgos (no hi són tots).

Para terminar dejo una foto del jurado: el Alcalde Pere Albó, el actor Martí Peraferrer, con su galga Cloe, y la presidenta de SOS Galgos Anna Clements (faltan el concejal de cultura y Míriam, veterinaria de la clínica veterinaria l'Arca que se tuvieron que ir más rápido) y una del grupo de los galgos (no están todos).

I de moment res més. Ara a esperar la II desfilada caninca de Sant Feliu.
Y de momento nada más. Ahora a esperar el II desfile canino de Sant Feliu.

NOTA: demà editaré les fotos perquè es vegin millor els gossos. Ara em fa moooolta mandra :)
NOTA: mañana editaré las fotos para que se vea mejor a los perros. Ahora me da muuuucho palo :)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Parece que se divirtieron mucho!!
Que lindo que son esos desfiles, acá donde yo vivo no se hacen:(
besos

montse ha dit...

Carai! Quin éxit! Me n'alegro molt, pels organitzadors i pels galgos, especialment. Espero que en podeu organitzar un munt més i poder venir amb els meus arreplegats.
Em va fer una ràbia no poder venir. Més que res perquè al final la gent de la quedada conillera es va rajar i al final només vam ser les dues adoptants conilleres de Girona. O sigui, que podiem haver quedat qualsevol altra dia.

Anònim ha dit...

Gracies per bloc intiresny