divendres, 2 de novembre del 2007

Halloween!

L'altre dia la Gorda ens va deixar aquest regalet al seu blog:
El otro día Gorda nos dejó este regalito en su blog:

I aprofitant la temàtica halloweeniana, els quadrúpedos us expliquem el que van fer l'altre dia els bípedos de la pineda a casa la Nika. I hem dit els bípedos perquè a nosaltres, els quadrúpedos, NO ENS HI VAN VOLER!!!!!

La nit de Halloween els bípedos de casa, els Capis i la resta de bípedos de la pineda sabeu què van fer? Una festa de Halloween-castanyada! Però va acordar els molt #@?4! que només bípedos, res de quadrúpedos. Fins i tot la Nika va quedar fora de la festa, i això que eren a casa seva, al seu jardí! Això és intolerable!!!! Tant que diuen que ens estimen, i quan fan una festa amb embotits, castanyes, moniatos, brownies, panellets i parem perquè ens entra la gana, van i ens deixen a casa. On accepten reclamacions de quadrúpedos indignats? Tant que haguessim disfrutat nosltres ajudant-los a nos deixar res als plats... Serà que no ens van voler precisament perquè hauríem buidat els plats... abans de que comencés la festa?!?!?!?!

Y aprovechando la temática halloweeniana, los quadrúpedos os vamos a contar lo que hicieron el otro día los bípedos de la pineda en casa de Nika. Y hemos dicho los bípedos porqué a nosotros, los quadrúpedos, ¡¡¡¡¡NO NOS QUISIERON!!!!!

La noche de Halloween los bípedos de casa, los Capis y el resto de bípedos de la pineda ¿sabéis qué hicieron? ¡Una fiesta de Halloween-castañada! Pero acordaron los muy #@?4! que solamente bípedos, nada de quadrúpedos. Hasta Nika se quedó fuera de la fiesta, y eso que estaban en su casa, ¡en su jardín! ¡¡¡¡Esto es intolerable!!!! Tanto que dicen que nos quieren y cuando hacen una fiesta con embutidos, castañas, boniatos, brownies,
panellets y paramos porqué nos entra el hambre, van y nos dejan en casa. ¿Dónde aceptan reclamaciones de quadrúpedos indignados? Con lo que hubiéramos disfrutado nosotros ayudándolos a que no quedara nada en los platos... Será que no nos quisieron precisamente porqué hubiéramos vacaido los platos... antes de que comenzara la fiesta?!?!?!?!

3 comentaris:

montse ha dit...

Que bé us ho passeu. Tinc una curiositat: aquesta colla de "la pineda" està formada per gent que us heu conegut passejant els gossos?

Anònim ha dit...

Que desconsiderados estos bípedos...la próxima organizamos una ciberfiestita con los perritos de la bloggosfera y eso si...nada de bípedos, para que aprendan :)

Esther ha dit...

hahahahahaha, menuda panda, nos lo pasamos muy muy bien, aunque hay que reconocer que nuestros quadrúpedos deben tener un libro de reclamaciones.Aunque ellos la fiesta se la montan cada tarde con sus carreras por el pinar.
Montse:a Albert lo conocimos desde que adoptó a Thelma, Cris cuando se ofreció voluntaria a Sosgalgos y la otra tropa somos del mismo pueblo y todos adoptantes de galgos, o sea con GALGUITIS, hemos hecho un grupo muy activo y además de ser voluntarios de sosgalgos nos pegamos alguna fiestecita........