dijous, 8 de novembre del 2007

El gruo de la pineda / El grupo de la pineda

L’altre dia, a l’entrada de Halloween, la Montse preguntava si la gent del grup de la pineda ens havíem conegut passejant els gossos. Montse, no et vaig contestar allà mateix perquè vaig pensar que podia escriure una entrada explicant-ho. Tot i això, la Capi Esther en va fer un avanç :)

En primer lloc he de dir que les Capis (Esther, Gemma i Anna) i nosaltres som del mateix súper poble, i més o menys ens teniem vistos. Jo a qui coneixia més és a la Gemma, però passo d’explicar massa historietes que si no aquesta entrada serà eterna. El cas és que les Capis a principis de cada any organitzen la festa de Sant Antoni Abat, i el llibret informatiu d'aquest any tenia en Silver a la portada. Com que a la Mar li agraden tant el cavalls, el meu pare va portar un llibret a casa i la Mariona al mirar-lo a veure l’article de SOS Galgos.

Feia un parell de mesos que se’ns havia mort la Moon, la nostra pastora alemany i gràcies a aquell article ens vam animar a adoptar un galgo. Una setmaneta més tard d’arribar la Dora a Sant Feliu va venir la Nika, i després la Nanny. A més, els galgos acollits. La galguitis ja ens havia atrapat!

A partir d'aquí vam començar a quedar per passejar les nenes juntes i anar a la pineda, on les Capis Gemma i Esther tenen els seus cavalls. Primer de tant en tant i cada vegada més asiduament, fins ara, que hi anem cada dia a fer córrer els quadrúpedos. Alguns dies coincidim, altres dies no, normalment quan coincidim tots són els caps de setmana.

A la resta de la gent els hem conegut més tard. A la Cristina perquè va trucar a SOS Galgos perquè volia ajudar, i a l’Albert i la Joana perquè van adoptar la Thelma i van venir de vacances a Sant Feliu. Van venir de vacances i ara ja són gairebé més ganxons que badalonins!

El 2007, tot i no haver acabat, ha estat un gran any. Podem dir que en Silver és el “culpable” de que haguem conegut molta gent amb un gran cor: l’Anna Clements de SOS Galgos, la Lirán i l'Helena, mames d'acollida de la Dora i en Coet, la Meritxell de la Jara, la Cristina de’n Drac i l’Olivia... i de’n Lucas! la Maria Mercé i l’Albert de Fogars, la Maria Josep i en John de l’Alt Empordà... però a més, és l’any que hem fet molts nous amics: l’Esther i l’Alfonso, la Gemma i els seus pares, l'Anna, l’Albert i la Joana, i la Cristina i en Yannick, i ja sabeu el que diuen, que qui té un amic té un tresor, no? Doncs aquest any ja ens ha tocat la loto! I segur que encara ens queda molta gent per conèixer i amics per fer.

Així que... KEEP ON GALGUING!

El otro día, en la entrada de Halloween , Montse preguntaba si la gente del grupo de la pineda nos habíamos conocido paseando a los perros. Montse, no te respondí allí mismo porqué pensé que podía escribir una entrada contándolo. A pesar de esto, la Capi Esther hizo un avance :)

En primer lugar debo decir que las Capis (Esther, Gemma y Anna) y nosotros somos del mismo súper pueblo, y más o menos nos teníamos vistos. Yo a quien conocía más era a Gemma, pero paso de contar demasiadas batallitas que si no esta entrada será eterna. El caso es que las Capis a principios de cada año organizan la fiesta de Sant Antoni Abat, y el libreto informativo de este año tenía a Silver en la portada. Como a Mar le gustan tanto los caballos mi padre trajo un libreto a casa, y Mariona al leerlo vió el artículo de SOS Galgos.

Hacía un par de meses que se había muerto Moon, nuestra pastor alemán, y gracias a ese artículo nos animamos a adoptar un galgo. Una semanita después de haber llegado Dora a Sant Feliu llegó Nika, y después Nanny. Además los galgos en acogida. 'La galguitis ya nos había atrapado!


A partir de aquí empezamos a quedar para pasear a las niñas juntas e ir a la pineda, donde las Capis Esther y Gemma tienen a sus caballos. Primero de vez en cuando y cada vez más a menudo, hasta ahora, que vamos cada día para que los quadrúpedos puedan córrer. Algunos días coincidimos, otros no, normalmente cuando coincidimos todos todos son los fines de semana.


Al resto de la gente los heoms conocido más tarde. A Cristina porqué llamó a SOS Galgos porqué quería ayudar, y a Albert y Joana porqué adoptaron a Thelma y vinieron de vacaciones a Sant Feliu. ¡Vinieron de vacaciones y ahora ya casi son más de Sant Feliu que de Badalona!


El 2007, a pesar de no haber terminado ha sido un gran año. Podemos decir que Silver es el "culpable" de que hayamos conocido a mucha gente de gran corazón, como Anna Clements de SOS Galgos, Lirán y Helena, mamás de acogida de Dora y Coet, Meritxell de Jara, Cristina de Drac y Olivia... ¡y de Lucas!, Maria Mercè i Albert de Fogars, Maria Josep y John del Alt Empordà... pero además es el año en que hemos hecho muchos nuevos amigos: Esther y Alfonso, Gemma y sus padres, Anna, Albert y Joana y Cristina y Yannick, y ya sabéis el dicho de que quien tiene un amigo tiene in tesoro, no? ¡Pués este año ya nos ha tocado la lotería! Y seguro que aun nos queda mucha gente por conocer y amigos por hacer.


Así que... ¡KEEP ON GALGUING!

3 comentaris:

Esther ha dit...

GRACIAS WAPA!!!!!!, NUNCA MEJOR DICHO....

Laura ha dit...

És veritat, ens ha tocat la rifa. Aquesta gent val molt!!!
Un petó

Byron y Xinver ha dit...

Hola.... Qué bien que se creen todos esos lazos humano-cuadrúpedos. Nos alegramos mucho.