dilluns, 20 d’agost del 2007

Que Déu ens agafi confessats / Que Diós nos pille confesados

L'Helena, la mami d'acollida de l'Arlequín, m'acaba de passar un vídeo que va gravar ahir. El penjo perquè veieu la que ens espera quan el peque arribi. Estem una mica acollonits perquè és com un cadell de galgo en miniatura. ÉS COM LA FLY!!!!!!!



Helena, la mami de acogida de Arlequín, me acaba de pasar un vídeo que grabó ayer. Lo cuelgo para que veáis la que nos espera en cuanto llegue el peque. Estamos un poco acojonados porqué es como un cachorro de galgo en miniatura ¡¡¡¡¡¡¡ES COMO FLY!!!!!!!

5 comentaris:

Esther ha dit...

hahahahahaha, que video más bueno, es identico a Fly......, se acabó la tranquilidad, tari tari llega la diversión a vuestra casa hahahahahahahahahaha, menos mal que sus primitas Fly y Nany estan dispuestas a darle caña hahahahahaa, como me río.
Con amor......

CAPI

Laura ha dit...

Que divertit!!!! Crec que a les meves bípedes les hi agradarà molt!!!!Pobre Lance!!!! Ei, que jo no el trobo pas lleig!!

Núria ha dit...

Esther, tu no riguis! Jajajajajajaaa

Laura, no el trobes lleig perquè NO ÉS LLEIG!!!!!!!!!!!!!!!! És guapo i quan estigui del tot curat serà "el rey de las nenas" (juntament amb en Lance, evidentment).

Núria ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Byron y Xinver ha dit...

Menudo batiburrillo, eso es pasárselo bien.