diumenge, 12 d’agost de 2007

Tarda de missions / Tarde de misiones

Sóc la Dora i he vingut a explicar-vos què vaig fer el divendres amb les patufes de la Nani i la Nika, que de patufa ja no en té gaire res. És tan alta com jo!

Ok, la capitana li va dir a la Núria d'anar a fer una volta per veure si podien explicar la situació penosa en que es troben molts galgos, però en realitat el que volien era presumir de quadrúpedes. Que ens han de dir a nosaltres, que sabem que els hi agrada ensenyar-nos. La Nika i la seva mami, a qui també li agrada presumir de quadrúpeda, també van venir. Per cert, Núria, a veure quan li busqueu un nom de mando a la Gemma, home!

Jo em vaig portar molt bé. Vaig ser una galga de seny, i és que ja tinc après que, quan anem a fer propaganda, com que sóc la gran em toca semblar assenyada, a veure si algú em veu i es decideix a portar un galgo gran a casa seva. Les petardes també es van portar molt bé, cada una dins del seu estil. La Nani, que fa veure que és una mica tímida semblava que no hagués trencat mai cap plat, i la Nika, a qui li costa més amagar el seu caràcter esbojarrat, va encantar a tothom amb els seus jocs.

Ens ho vam passar molt bé, molta gent ens mirava i alguns es van acostar a informar-se. I no vam fer cap disbarat! Repetirem, no?

Deixo una foto del grup, perquè veieu lo guapes que estàvem.

Soy Dora y he venido a contaros qué hice el viernes con las pequeñajas Nani y Nika, que de pequeñaja ya no tiene apenas nada. ¡Ya es tan alta como yo!

Ok, la capitana le dijo a Núria de ir a dar una vuelta para ver si podían explicar la situación penosa en que se encuentran muchos galgos, pero en realidad lo que querían era presumir de quadrúpedas. Que nos van a contar a nosotras, que sabemos que les gusta enseñarnos. Nika y su mami, a quien también le gusta presumir de quadrúpeda, también vinieron. Por cierto, Núria, a ver cuando le buscais un nombre de mando a Gemma, ¡hombre!

Yo me porté muy bién. Fuí una galga aseñada, y es que he aprendido que cuando vamos a "hacer propaganda", como soy la mayor me toca parecer aseñada, a ver su alguien me ve y se decide a llevar un galgo mayor a su casa. Las petardas también se portaron muy bien, cada una dentro de su estilo. Nani, que hace ver que es un poco tímida, parecía que nunca había roto un plato, y Nika, a quin le cuesta más esconder su carácter loco, encantó a todos con sus juegos.

Nos lo pasamos muy bien, mucha gente nos miraba y algunos se acercaron a por información. ¡Y no hicimos ningún disparate! Repetiremos, ¿no?

He dejado una foto del grupo para que veais lo guapas que estábamos.

3 comentaris:

Esther ha dit...

Hola!!! hahahahaha, com no íbais a presumir con lo guapas que somos, dice mami que nos portamos muy bien, que fuí una super bebé galgo, menudo trio hicimos.
Pronto haremos otro paseo y esperamos que vengan más galguitos de la zona y así poder encontrar familias para los que esperan una casa donde los cuiden a las mil maravillas.
GRACIAS!!! POR CUIDARNOS Y QUERERNOS TANTO. NANNY

Laura ha dit...

Que guapes!!!!!! quina colla de fèmines!!. Sembla que us ho vareu passar molt bé, al menys, totes feu cara de contentes!!

Byron ha dit...

Claro que hay que presumir, y más si sirve para esta propaganda. Las galgas son las más elegantes!!