dissabte, 4 d’agost del 2007

Coneguent la Clleo / Conociendo a Cleo

Fa temps que vaig llegint als blogs angloparlants unes entrevistes als quadrúpedos per tal que la gent els conegui millor. Doncs jo també vull entrevistar als de casa! Així, avui comenem la sèrie d'entrevistes als quadrúpedos que anirem publicant de mica en mica.

Quan els hi he comentat als protagonistes, evidentment, la Cleo s'ha ofert voluntària per ser la primera, és a dir que comencem amb la seva entrevista:

Cleo, comencem?

Sisisisisisisi!!!!!

1. Quants anys tens?

Sis, fets el 15 de maig.

2. Quina edat tenies quan vas venir a viure amb la teva família?

Tenia gairebé quatre mesos. Me'n havia passat dos tancada en una gàbia molt petita. Diuen que quan em van treure de la gàbia vaig ser tan terremoto i la vaig liar tant que l'endemà de ser a casa van caure unes torres molt grosses que eres bessones.

3. De quin color és el collar que portes?

No ho veus? És vermell! Jo tinc el collar i la corretja vermell, en Lance blau i la Dora negre.

4. Quina és la teva persona preferida sense comptar els que viuen amb tu?

Puc dir el tetu? És que només viu amb mi uns dies a la setmana.

5. Quant peses?

Jejeje, no ho sé... uns 13 quilos... potser una mica més. Ei, que a una dama no se li pregunten aquestes coses!

6. La cosa més cara que has rosegat?

Uups, això li hauriem de preguntar a la Laura, perquè ara no me'n recordo. Em penso que no he sigut mai de rosegar coses rares. La que es menjava els carregadors del mòbil era l'Issis.

7. T'agraden els altres gossos?

Hmmm... depén... En Lance i la Dora és clar que m'agraden, i m'agradaven la Moon, l'Issis i la Nit, com l'Epi, en Tarzan i en Trasto, que no els he conegut però m'han parlat molt bé d'ells. També m'agraden en Tin, i el Guapo. Sobretot el Guapo. Quan vivia al centre m'agradaven tots, però ara no soporto veure que altres gossos es passegen pel meu camí!!!! Ei, un dia faras sortir al Guapo al blog???

8. Qui és el teu millor amic no-humà?

En Lance!!!!!!

9. Ninots que piten o pilotes de tennis?

És que, saps què passa? La Mariona sempre diu que aquestes coses són pels fills únics, i jo no sóc filla única. No tenim coses d'aquestes perquè quan ens ens compren les trenquem ràpid perquè els altres no hi puguin jugar, jijiji. De totes maneres, segur que amb lo escandalosa que sóc preferiria els ninots que piten. Me'n compres un?????

10. Tagrada que et raspallin?

Ai no! No m'agrada que em raspallin, però si veig que raspallen a en Lance o la Dora o als gats me n'adono que que et raspallin és el millor que et pot passar, i començo a incordiar fins que em raspallen a mi!

11. Mantega de cacauet o formatge?

No conec la mantega de cacauet, però si es menja, mantega de cacauet i formatge!

12. Et tallen les ungles?

Em penso que alguna vegada me les han tallar quan he anat a esquilar. I també em penso que no m'agrada.

13. Has rebut alguna educació formal?

Jajajajajajajaajjaaja Nooooooooo.

14. Patata de sofà o conillet energizer?

Conillet energizer, yeah!

15. Cinc nicks que et diguin?

Cleo compta? Perquè el meu nom és Cleopatra VII. Més nicks... Keops, Pata, Cleita i Borla. I la Dora i jo som les barrufes.

16. Quin és el teu millor truc?

Aquesta cara de rap que tinc, jijiji. Sempre faig cara de pena i acabo aconseguint el que vull.

17. T'agraden els gats?

Si. La Jackson és la meva prefe.

18. Què esmorzes?

Galeta, galeta!

19. Saps caçar (és a dir, alguna vegada has caçat alguna cosa viva? Si és que si, què?

Ei, que jo sóc una cocker eh! Que sóc una gossa caçadora. Però passo de caçar. Com a molt que algun dia hagi caçat alguna mosca i prou.

20. Quan i per què vas anar per última vegada al veterinari?

Juas! Vaig tenir una espècie d'embaràs psicològic, jojojo. Ara deu fer un mes i mig més o menys.

21. On dorms a la nit?

A la cuina! Així estic ben a prop de les galetes d'esmorzar!

22. T'agrada nedar?

Iiiiecs, noooo!!!!!!!!! Una vegada de cadell vaig caure a la piscina i tothom va riure. Mai més!!!!

23. Pots tenir cadells?

Si, però ni em deixen ni en tinc ganes.

24. El teu lloc preferit per anar de visita?

Casa de'n Silver. Això si, no deixo que la Nika m'atabali.

25. Fas petons?

Tot el dia. I em diuen que sóc una pesada!

26. Saps fer pipí quan vols?

Sé que no he de fer pipí a dins i fa anys que no en faig cap. Així està bé, no?

Cleo, la última pregunta no l'he sabut traduir.

Pregunta igual que jo contesto.

27. To Cuz or not to Cuz?

To Cuz, of course! However I don't know what does it mean. Toma ya! Això no t'ho esperaves eh!

Hace algún tiempo que leo en los blogs angloparlantes unas entrevistas a los quadrúpedos para que la gente los conozca mejor. Pués yo también quiero entrevistar a los de casa! Así, hoy empiezamos una serie de entrevistas a los quadrúpedos que iremos publicando poco a poco.

Cuando se lo he comentado a los protagonistas, evidentemente,Cleo se ha ofrecido coluntaria para ser la primera, así que empezamos con su entrevista:

¿Cleo, empezamos?

Sisisisisisisi!!!!!

1. ¿Cuantos años tienes?

Seis, hechos el 15 de mayo.

2. ¿Que edad tenías cuando viniste a vivir con tu familia?

Tenía casi cuatro meses. Me había pasado dos encerrda en una jaula muy pequeña. Dicen que cuando me sacaron de la jaula fui tan terremoto y la lié tanto que al día siguiente de estar en casa se cayeron dos torres muy grandes que eran gemelas.

3. ¿De que color es el collar que llevas?

¿No lo ves? ¡Es rojo! Yo engo el collar y la correa rojo, Lance azul y Dora negro.

4. ¿Cual es tu persona preferida sin contar a los que viven contigo?

¿Puedo decir el tetu? Es que solamente vive conmigo unos días a la semana.

5. ¿Cuanto pesas?

Jejeje, no lo sé... unos 13 kilos... tal vez un poco más. Eh, ¡que a una dama no se le preguntan estas cosas!

6. ¿La cosa más rara que has roido?

Uuups, esto tendríamos que preguntárselo a Laura, porqué ahora no me acuerdo. Me parece que nunca he sido de roer cosas raras. La que se comía los cargadores de móvil era Issis.

7. ¿Te gustan los otros perros?

Hmmm... depende... Lance y Dora claro que me gustan, y me gustaban Moon, Issis y Nit, como Epi, Tarzan y Trasto que no los he conocido pero me han hablado muy bien de ellos. También me gusta Tin y el Guapo. Sobreodo el Guapo. Cuando vivía por el centro me gustaban todos, pero ahora no soporto ver que otros perros pasean por mi camino. Eh, ¿¿¿un día harás que salga en Guapo al blog???

8. ¿Quien es tu mejor amigo no-humano?

¡¡¡Lance!!!

9. ¿Muñecos que pitan o pelotas de tennis?

Es que, ¿sabes qué pasa? Mariona siempre dice que estas cosas son para los hijos únicos, y yo no soy hija única. No tenemos cosas de estas porqué cuando nos las compran las rompemos rápido para que los demás no puedan jugar, jijiji. De todas formas, seguro que con lo escandalosa que soy preferiría los muñecos que pitan. ¿¿¿¿¿Me compras uno?????

10. ¿Te gusta que te cepillen?

¡Ay no! No me gusta que me cepillen, pero si veo que cepillan a Lance o Dora o a los gatos me doy cuenta de que que te cepillen es lo mejor que te puede pasar y empiezo a incordiar hasta que me cepillan a mi.

11. Mantequilla de cacahuete o queso?

No conozco la mantequilla de cacahuete, pero si se come, ¡mantequilla de cacahuete y queso!

12. ¿Te cortan las uñasP

Me parece que alguna vez me las han cortado cuando he ido a esquilar. Y tambén me parece que no me gusta.

13. ?Has recibido alguna educación formalP

Jajajajajajajaajjaaja Nooooooooo.

14. ¿Patata de sofá o conejito energizer?

Conejito energizer, ¡yeah!

15. ¿Cinco apodos que tengas?

¿Cleo cuenta? Porqué ni nombre es Cleopatra VII. Más apodos... Keops, Pata, Cleita y Borla. Y Dora y yo somos las barrufas.

16. ¿Cual es tu mejor truco?

Esta cara de rape que tengo, jijiji. Siempre hago cara de pena y acabo consiguiendo lo que quiero.

17. ?Te gustan los gatos?

Si. Jackson es mi prefe.

18. Qué desayunas?

¡Galleta, galleta!

19. ¿Sabes cazar (me refiero a si alguna vez has cazado alguna cosa viva? Si es que si, ¿qué?

Hey, que yo soy una cocker, ¡eh! Que soy una perra cazadora. Pero paso de cazar. Como mucho que haya cazado alguna mosca y para de contar.

20. ¿Cuando y por qué fuiste por última vez al veterinario?

¡Juas! Tuve una especie de embarazo psicológico, jojojo. Debe hacer como un mes y medio.

21 ¿Donde duerme por la noche?

¡En la cocina! Así estoy cerca de las galletas del desayuno.

22. ¿Te gusta nadar?

¡¡¡¡¡¡
Iiiiecs, noooo!!!!!! Una vez de cachorro me caí a la piscina y todos se rieron. ¡¡¡¡Nunca más!!!!

23. ¿Puedes tener cachorros?

Si, pero ni me dejan ni tengo ganas.

24. ?Tu sitio preferido para ir de visita?

Casa de Silver. Eso si, no dejo que NIka me incordie.

25. ¿Das besos?

Todo el día. ¡Y me dicen que soy una pesada!

26. ¿Sabes hacer pipi cuando quieres?

Sé que no se debe hacer pipi dentro y hace años que no hago ninguno. Así está bien, ¿no?

Cleo, la última pregunta no la he sabido traducir.

Pregunta igual que yo contesto.

27. To Cuz or not to Cuz?

To Cuz, of course! However I don't know what does it mean. ¡Toma ya! Esto no te lo esperabas, ¡eh!

4 comentaris:

Laura ha dit...

Quina entrevista més xula Cleo!!!!!!!
I quina foto més maca que ha posat la tati!!!!
T'estimem molt trasto!!

Laura ha dit...

El més car que ha rosegat la Cleo, va ser una pared que feia 2 setmanes que haviem pintat. Coses petites, no n'ha rosegat mai, però les pareds, si. Diuen que és falta de calç. No sé, però si és aicí, la CAleo, en deu tenir molt poca perquè encara de tant en tant, rosega pareds!!

Anònim ha dit...

Tati; el meu aniversari és el dia 16 de maig!!
Ai tati, quim cap!!!!
CLEO

Núria ha dit...

Uuuups! Degué ser un error de transcripció, perquè SEGUR que tu em vas dir el 16!