dimarts, 31 de juliol de 2007

Dora Rocks!!!!!

O això pensa la nostra amiga Adelita, que li ha donat el premi de Rockin' Girl Blogger. Em fa molta il·lusió que una tia simpática con ella, i que té tants amics, hagi pensat en la petarda de la Dora a l'hora de donar aquesta distinció. També ens fa molta il·lusió compartir-lo amb gent tant súper com la Jara i les Supernenes.

Moltes gràcies Adelita!!! Quan vinguem per Castilla-la-Plancha et portarem un pollastre sencer per tu sola!

Ara ens toca passar-lo a nosaltres. La Dora diu que li donaria a la Cleo, però que no quedaria bé. per tant, com era d'esperar, lo dona a la seva germana d'acollida, la Monroe!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
O esto piensa nuestra amiga Adelita, quien le ha dado el premio de Rockin' Girl Blogger. Me hace mucha ilusión que una tía tan simpática como ella, y que tiene tantos amigos, haya pensado en la petarda de Dora a la hora de dar esta distinción. Tambien nos hace ilusión compartilo con gente tan súper como Jara y las Supernenas.

¡Muchas gracias, Adelita. Cuando vengamos a Castilla-la-Plancha te traeremos un pollo entero para ti sola!

Ahora nos toca pasarlo a nosotros. Dora dice que se lo daría a Cleo, pero que no quedaría bien, por lo tanto, como era de esperar, se lo da a su hermana de acogida, ¡Monroe!

2 comentaris:

Adelita ha dit...

Gracias por esos pollos, que no se merecen ;-)

Que lo disfrutes mucho

Byron ha dit...

Enhorabuena también. Siempre es una distinción.