divendres, 20 de juliol del 2007

Històries passades / Historias pasadas

Moltes vegades els bípedos de casa ens preguntem com devia ser la vida de la Dora abans d'arribar a la protectora de Sevilla, però quan més intuim, més ens ho imaginem. Abans d'ahir, ens vam endur la càmera de fotos al camí on anem a passejar, i vam fer uns quants vídeos curtets, no gaire ben fets. Ahir, al passar-los a l'ordinador els vam estar mirant, i en deixo un perqué tots pugueu veure la reacció dels quadrúpedos quan la mariona els tira una pedra. En Lance i la Cleo corren darrera la pedra i la tornen perquè els hi tornin a tirar, però la Dora té la reacció d'aquells gossos a qui algú no ha dubtat a fotre tants cops de pal com ha volgut: s'encongeix i recula. I si això li sumem els malsos que de vegades té, només em queda per dir: MERDA DE GALGUEROS. AIXÍ ALGUN DIA US TOQUI PATIR NI QUE SIGUI UNA MÍNIMA PART DEL QUE HEU FEU PATIR VOSALTRES per tal que, finalment, conegueu la desgracia en primera persona.

Per sort, però, la Dora es més inte·ligent que tots els galgueros junts i va anar veient que no passava res. Als vídeos del final ja no s'encongeix tant.



Muchas veces los bípedos de casa nos preguntamos como debía ser la vida de Dora antes de llegar a la protectora de Sevilla, pero cuanto más intuimos, más nos lo imaginamos. Antes de ayer nos llevamos la cámara de fotos al camino por el qual paseamos, e hicimos algunos vídeos, cortos y no muy bien hechos. Ayer, al pasarlos al ordenador los estuvimos mirando y dejo uno para que todos podais ver la reacción de los quadrúpedos cuando Mariona les tira una piedra. Lance y Cleo salen corriendo detrás de la piedra para que se la vuelvan a tirar, pero Dora tiene la reacción de esos perros a quien alguien no ha dudado en darles tantos palos como le ha venido en gana: se encoge y retrocede. Y si a esto le sumamos las pesadillas que tiene tiene algunas veces, solo me queda por decir: MIERDA DE GALGUEROS. ASÍ ALGÚN DÍA OS TOQUE SUFRIR NI QUE SEA UNA MÍNIMA PARTE DE LO QUE HABEIS HECHO SUFRIR VOSOTROS para que, por fn, conozcais la desgracia en primera persona.

Pero por suerte Dora es más inteligente que todos los galgueros juntos y ya fue viendo que no pasaba nada. Als vídeos del final ya no se encoje tanto.

4 comentaris:

Esther ha dit...

Pobrecita!! lo que tú dices lo hemos podido comprovar con los galguitos que nos llegan en acojida al terreno, nosotros les tiramos juguetes y pelotas de tenis y tienen un miedo terrible, con el paso de los días se van relajando y al final juegan.
Comparto tu opinión en cuanto a los galgueros.
Petons.

Byron y Xinver ha dit...

Qué penita, tienes toda la razón. A ver si pronto podemos ver otro vídeo donde salga también corriendo tras las piedras, estoy seguro... A mí lo que me van son los "palos", en cuanto oigo esa palabra ya estoy corriendo a donde sea. Byron.

Opy - the Original GruffPuppy ha dit...

Hey pals,

Welcome to www.dogswithblogs.com.au - it is great to meet you aqnd I am sure you will make lots of new friends here :)

Love
Opy

Laura ha dit...

Esperem que ja li passarà la por. Els seus germans ja li diran que no passa res i poc a poc, perdrà la por i llavors, els que no podran agafar mai la pedra seran ells. És que la Dora corre una mica més que ells