dimarts, 4 de desembre del 2007

Yola?? Issis?? Mona!!

Dues entrades enrera explicava que havíem fet una passejada de galgos amb la Dora i la Nanny i la Cocó i la Yola, a qui nosaltres anomenàvem Issis, que estaven en acollida. La Yola acabava d'arribar dos dies abans de Salamanca, on havia viscut la major part de la seva vida tancada en una quadra, i aquell mateix diumenge ella, la Laura, i en Jose (el Tetu) van tenir un "flechazo". La Laura i en Jose van tenir un concili familiar en el que van decidir provar de tenir la gossa a casa. Havia d'estar a prova perquè abans de venir a Sant Feliu havia estat un parell de dies en una casa d'acollida de Salamanca i ens havien dit que no era apta per pis ja que tenia molta ansietat, a part feia els pipís i les caques a dins.

Després d'una setmana de prova, la Yola, que durant una estona es va dir Issis i finalment es diu Mona, podem dir que és una més de casa. Entre setmana viu amb la Laura, en Jose i la presi i la vice-presi, i els caps de setmana venen tots a casa nostra amb tota la colla. La Mona s'ha adaptat molt bé i sobretot molt ràpid. Va plorar una estona només la primera nit i ja va fent el pipí i la caca quan surt al carrer (el pipí li costa un mica més).

Com podeu veure a les fotos, la Mona no és una galga espanyola com la Dora. Té alguna cosa de saluki, i jo diria que barrejada amb greyhound, però com que va venir sense pedigree... A casa és una galga peluda. Molt guapa, per cert.

Dos entradas atrás explicábamos que habíamos hecho un paseo de galgos con Dora y Nanny y Cocó y Yola, a quien nosotros llamamos Issis, que estaban en acogida. Yola acababa de llegar dos días antes de Salamanca, donde había vivido la mayor parte de su vida encerrada en una cuadra, y aquel mismo domingo ella, Laura y Jose (el Tetu) tuvieron un flechazo. Laura y Jose hicieron un concilio familiar en el que decidieron probar a tener a la perra en casa. Tenía que estar a prueba porqué antes de venir a Sant Feliu estuvo un par de días en una casa de acogida en Salamanca y nos habían dicho que no era apta para piso pues tenía mucha ansiedad, a parte se hacía los pipís y las cacas dentro.

Después de una semana de prueba, Yola, que durante un rato se llamó Issis y finalmente se llama Mona, podemos decir que es una más de casa. Entre semana vive con Laura, Jose y la presi y la vice-presi, y los fines de semana vienen todos a nuestra casa con todo el grupo. Mona se ha adaptado muy bien y sobretodo muy rápido. Lloró un poco solamente la primera noche y ya va haciendo los pipís y las cacas en la calle (los pipís le cuesta un poco más).

Como podéis ver en las fotos, Mona no es una galga española como Dora. Tiene algo de saluki y yo diría que mezcla con greyhound, pero como vino sin pedigree... En casa es una galga peluda. Muy guapa, por cierto.

6 comentaris:

laura "la mama de la vivi" ha dit...

Estém convençudes la vivi i jo, que no podia haver caigut en una millor llar.
perdoneu que us digui: peró.........
SOU TOTS EXEPCIONALS ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
una abraçada ben forta des de Terrassa

Laura ha dit...

Gràcies tati per explicar-ho tant bé

Anònim ha dit...

Seguro se adapto raidísimo, con tanto amor que tiene a su alrededor!!
Es una galga peluda muy linda!!

Byron y Xinver ha dit...

Ya lo dijimos, pero también nos encanta su color. Muy guapa.

Anònim ha dit...

¡Qué preciosidad de fotos! La galga es divina y vosotros más, porque le habeis dado una segunda oportunidad.

Adelita ha dit...

ay que mona es !!! cositaaaaaaa ...
ya todo está bien, princesa :)