dimarts, 4 de març del 2008

En només 24 hores / En sólo 24 horas

03/03/2008, 9 del matí:
Em dic Sabrina i bordo castellà. Des de casa meva veig l'oceà Atlantic. Sóc una galga en acollida.

04/03/2008, 9 del matí:
Em dic Lua i bordo català. Des de casa meva veig el mar Mediterrani. Sóc una galga adoptada.

03/03/2008, 9 de la mañana:
Me llamo Sabrina y ladro castellano. Desde mi casa veo el océano Atlántico. Soy una galga en acogida.

04/03/2008, 9 de la mañana:
Me llamo Lua y ladro catalán. Desde mi casa veo el mar Mediterráneo. Soy una galga adoptada.

2 comentaris:

Laura ha dit...

Lua, sóc la tati, tinc moltes ganes de veure't i fer-te un petó i una abraçada!!!! segur que d'aquí a un parell de dies, aquesta cua ja anirà enlaire!!
Benvinguda!!!!!!!

Marc ha dit...

Hola sóc en Marc. La Pixie està molt maca i la Lua també. La Pixie està més feliç a casa teva que a la protectora. Ara volem que adoptin un altre gos en Brutus i en Titus. Si vas a la web de Bu Bup Park veuras en Brutus i en Titus. Adéu!