dimecres, 26 de març del 2008

La nit dels disbarats / La noche de los disparates

Conviure amb 6 quadrúpedos comporta molts moments gratificants, però també n'hi ha alguns en que els facturaries a tots amb bitllet de només anada a Pernambuco, Abu Dhabi o directament a la quarta lluna de Júpiter.

Ahir a la nit vam viure unb d'aquests moments de bogeria colectiva. Desrprés de fregar pipins del menjador, suposadament de la Pixie, de la que he de dir que és un encant de gossa de 14 anys, la Mariona es va trobar una sèrie de pipins d'en Coet a l'habitació on ell menja i dorm. En Coet des de fa relativament poc fa pipí com un mascle adult, aixecant la pota, i des de fa dues o tres setmanes el fa dins de casa... I per si aixó no fos poc, mentre estàvem fregant els pipins d''en Coet en Josep en va trobar un altre, de la Dora, sobre el llit.

Per matar-los.

Convivir con 6 quadrúpedos supone muchos mmentos gratificantes, pero también hay algunos en que los facturarías a todos con billete de sólo ida a Pernambuco, Abu Dhabi o directamente a la cuarta luna de Júpiter.

Ayer por la noche vivimos uno de estos momentos de locura colectiva. Después de fregar meados del comedor, supuestamente de Pixie, de la que debo decir que es un encanto de perra de 14 años, Mariona se encotró con otra serie de meados de Coet en la habitación donde él come y duerme. Coet desde hace relativamente poco hace el pipí como los machos adultos, levantando la pata, y desde hace dos o tres semanas lo hace dentro de casa... Y por si esto fuera poco, mientras estábamos fregando los meados de Coet Josep encotró otro, de Dora, encima de su cama.

Para matarlos.

10 comentaris:

Rosa ha dit...

T'entenc perfectament, a casa pasa el mateix, sobretot els petits son els més marranots... que macos tots al seu lloc ¡

Rosa ha dit...

T'entenc perfectament, a casa pasa el mateix, sobretot els petits son els més marranots... que macos tots al seu lloc ¡

Ines ha dit...

No me extraña lo que cuentas y creo que cuando viene alguien nuevo los antiguos se vuelven mas "guarretes". Mi Mafi lleva 8 años conmigo y jamas se ha hecho pis en casa, desde que ha venido Cominito le ha dado por hacer pis hasta en el salon. Los inconvenientes de nuestros amigos de 4 patas.

montse ha dit...

Nosaltres de tant en tant també ens trobem un pixum, bé d'en Donald que al vespre té l'aixeta fluixa o d'en Nervi que és molt xulo. Peró quan es crida "qui s'ha pixat al passadís?" el primer d'amagar-se és en Negrito, que no ho fa mai.
Però quina alegria veure aquesta estesa de gossos dormidets! Val la pena haver de passar la fregona de vegades, no?

H.A. Turbofire, Sibertarian ha dit...

Ha woo!

Byron y Xinver ha dit...

ostras, vaya si te comprendemos... aquí el jefe que sólo tiene que lidiar con nosotros dos... Dice él que esto es para toda la vida y que no sabe lo que es estar un día solo... Y cuando viene el cocker ya es el holocausto. La más sensata es la gata...
¿Cómo lo hiciste para que todos durmieran en sus camas? jeje, seguro que estuvieron jugando mucho y estaban cansados. Nos encanta la foto.

Anònim ha dit...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the SBTVD, I hope you enjoy. The address is http://sbtvd.blogspot.com. A hug.http://sbtvd.blogspot.com/

Anònim ha dit...

Pero si en esa foto, parecen unos angelitos...es muy difícil de imaginar que hayan echo todo eso.
Patitas

Marta ha dit...

Ai pipis els pipis....jo porto unes setmanetes que tela marinera...només són els pipis de la Brownie que és petita, però esclar, quan fa pipi i comencen a correr i l'escampen per tot el pis...imagina't!!! Després et miren amb aquella careta, i ja no et pots enfadar jajaja

Adelita ha dit...

Ay !!! Nosotras no damos esos problemas. Sí que podemos hacer levantar a la Jefa 2 veces durante la noche, si estamos en plan jodienda, pero no es lo habitual. Y pises o destrozos ni uno