dimarts, 31 de juliol del 2007

Yiha, Silver!

Si la setmana passada explicàvem que havien d'operar a la Monroe, avui expliquem que també van haver d'operar a un altre amic: en Silver. Ja fa gairebé una setmana que el van operar. La capitana ens va dir que era una operació senzilla, però encara no sabem com està, i ahir vaig veure al capità i com que ell anava en cotxe i jo estava agafant a en Lance no vaig pensar a preguntar-li com està el més carinyós de tots els quadrúpedos diferents.

La trouppe esperem que l'operació de'n Silver hagi anat com la de la Monroe i ja estgui tant bé com sempre!

Silver, el pròxim dia que vinguem a veure't et portarem una estafanoria!!!!

Si la semana pasada contábamos que tenían que operar a Monroe, hoy contamos que también tuvieron que operar a otro amigo: Silver. Ya hace casi una semana que lo operaron. La capitana nos dijo que era una operación sencilla, pero aun no sabemos como está, y ayer vi al capitán y como él iba en coche y yo estaba agarrando a Lance no pensé en preguntarle como está el más cariñoso de todos los quadrúpedos diferentes.

La trouppe esperamos que la operación de Silver haya salido como la de Monroe y ya esté tan bien como siempre.

¡¡¡¡Silver, el próximo día que vengamos a verte te traeremos una zanahoria!!!!

3 comentaris:

Laura ha dit...

I tant que si Silver!!!!! Una no, tres!!! Uns ls Mar (la presidenta del club de fans), una la Núria i una jo, i soposo que els alres que vinguin, tambñe en portaran!!!!
Ànim Silver!!!!!

Adelita ha dit...

qué rácana, tía ¿una zanahoria? mira de comprarle una bolsita, aunque sean de oferta, joé, que está convaleciente.

deseamos que todo esté ok para Silver. Es tán guapo !!

psst. te dejé un regalo en el blog, gorda

Núria ha dit...

He visto el regalo. QUÉ ILU!!!

Y lo de Silver, no te preocupes. A veces me sale la vena catalana y racaneo un poco, pero venga, serán unas cuantas zanahorias (por si caso no pongo número exacto, jijiji).