diumenge, 2 de març del 2008

Sensible

Els galgos són, en la seva majoria, uns gossos molt sensibles. A més, tant la Dora com la Mona són molt expressives, per tant és fàcil veure quan alguna cosa falla al seu caparró. El dia que va arribar la Pixie la Dora no es va enfadar, no la va grunyir ni la va marcar, però estava moixa. Arreglar.ho va ser tan fàcil con agafar-la i asseure-me'la a la falda per fer-li una sessió de mimos per ella sola, dient-li lo guapa que és, com l'estimem i fent-la sentir una mica important.

Los galgos son, en su mayoría, unos perros muy sensibles. Además, tanto Dora como Mona son muy expresivas, por lo tanto es fácil ver cuando algo falla en su cabecita. El día que llegó Pixie Dora no se enfadó, no la gruñó ni la marcó, pero estaba tristona. Arreglarlo fue tan fácil como cogerla y sentarla conmigo para hacerle una sesión de mimos para ella sola, diciéndole lo guapa que es, cuanto la queremos y haciéndole sentir un poco importante.

2 comentaris:

montse ha dit...

Pobrissona! I com que els galgos, al menys a mi, ja em sembla que tenen la cara tristona ... encara em fan més llàstima. Dóna-li moltes atencions a la "petitona" (sort que no és una mastí o una san bernard, sinó et quedaries desencaixada de tenir-la a la falda!)

Byron y Xinver ha dit...

Es que son sensibles y sinceros, sin más... Por eso nos ganan en seguida.